80 درصد سفرهای گردشگری در ایران بدون برنامهریزی است دبیرانجمن حرفه ای راهنمایان گردشگری استان تهران گفت: در حال حاضر 80 درصد سفرهای گردشگر در ایران بدون برنامه ریزی و شاید تنها 20 درصد با برنامهریزی باشد. >2 روز پیش
تبلیغات بزرگترین ابزار بازاریابی است یك كارشناس درحوزبازاریابی و فروش گفت: اگر تبلیغات به صورت متمركز، هدفمند و با یك استراتژی و برنامه بلند مدت اجرا شود طبق قاعده بزرگترین ابزار بازاریابی است. >6 روز پیش
توسعه گردشگری شهری در گرو حضور جدی بخش دولتی و خصوصی نایب رئیس كمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران گفت: بطوركلی در بحث توسعه گردشگری شهری هم بخش دولتی و هم بخش خصوصی باید به معنای واقعی ورود پیدا كند. >12 روز پیش
اجرای قانون جهش تولید مسكن و مالیات بر خانههای خالی، مسكن را به تعادل نسبی میرساند عضو هیات رئیسه و عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با استفاده از قانون مالیات بر خانه های خالی، برنامه ریزی شده تا بازار مسكن در شرایطی شفاف تر فعالیت كند و تصدی گری و سوداگری در این بخش كاهش یابد. >13 روز پیش
مناطق فرسوده از توسعه و پیشرفت شهری جا ماندند مدیرعامل شركت بازآفرینی شهری ایران گفت: مناطق بافتهای فرسوده در كشور به دلایل مختلف از توسعه و پیشرفت شهری جا ماندهاند ازاینرو میطلبد با سازوكارهای مشخص این عقب ماندگی به سرعت جبران شود. >19 روز پیش
مصوبه مجلس در خصوص قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداریها و دهیاریها شهرداری ها و دهیاری ها می توانند در چهارچوب قوانین و مقررات از انواع ابزارهای تأمین منابع مالی و روشهای اجرائی مناسب برای اجرای طرح های مصوب شهری و روستایی و طرحهای سرمایه گذاری و مشاركتی با پیش بینی تضامین كافی استفاده كنند. >8 ماه پیش
تاثیر پذیری ترانه های شهری از آواكارها این قسمت به میزان تاثیر پذیری ترانه های شهری از آواكارها در شهرهای مختلف می پردازد. >1 سال پیش
تاثیر پذیری ترانه های شهری از آواكارها این قسمت به بررسی میزان تاثیر پذیری موسیقی های شهری از نغمه ها و آواكارها می پردازد. >1 سال پیش