تكنولوژی های آسان كاربرد- قسمت چهارم كارشناس: سهند غلامحسینی(كارشناس و مشاور كسب و كار) و محمدصالح محدث دیلمی(كارشناس هوش مصنوعی و رباتیك)
مدیریت كسب و كار در حوزه تكنولوژی های آسان كاربرد- قسمت سوم كارشناس: محمدصالح محدث دیلمی(كارشناس در حوزه هوش مصنوعی و رباتیك) و سهند غلامحسینی(كارشناس و مشاور كسب و كار)
مدیریت كسب و كار در حوزه تكنولوژی های آسان كاربرد- قسمت دوم كارشناس: سهند غلامحسینی(كارشناس و مشاور كسب و كار) و محمدصالح محدث دیلمی(كارشناس هوش مصنوعی و رباتیك)
تكنولوژی های آسان كاربرد كارشناس: سهند غلامحسینی(كارشناس و مشاور كسب و كار) و محمدصالح محدث دیلمی(كارشناس هوش مصنوعی و رباتیك)
مدیریت كسب و كار در حوزه موسسات حقوقی(حقوق ساختمان)- قسمت سوم كارشناس: دكترسیدمصطفی هاشمی تبار(كارشناس مدیریت استراتژی و فروش)، سیدمحمدانجام(مدیر موسسه حقوقی) و نوید خواسته(كارشناس و مشاور راهبری رسانه ای و تولید محتوا)
مدیریت كسب و كار در حوزه موسسات حقوقی(حقوق ساختمان)- قسمت دوم كارشناس: دكترسیدمصطفی هاشمی تبار(كارشناس مدیریت استراتژی و فروش)، سیدمحمدانجام(مدیر موسسه حقوقی) و نوید خواسته(كارشناس و مشاور راهبری رسانه ای و تولید محتوا)
مدیریت كسب و كار در حوزه موسسات حقوقی(حقوق ساختمان) كارشناس: نوید خواسته(كارشناس و مشاور راهبری رسانه ای و تولید محتوا)، سیدمحمد انجام(وكیل پایه یك و مدیر موسسه حقوقی) و دكتر سیدمصطفی هاشمی تبار(كارشناس مدیریت استراتژی و فروش)
مدیریت كسب و كار در حوزه فعالیت های پژوهشی كارشناس: سهند غلامحسینی(كارشناس و مشاور كسب و كار)، امیرحسین عرب پور(دانشجوی كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی) و جواد بقایی(مدیر اجرایی موسسه پژوهشی دانش آموزی)
مدیریت كسب و كار در حوزه فعالیت های پژوهشی كارشناس: جواد بقایی(مدیر اجرایی موسسه پژوهشی دانش آموزی)، سهند غلامحسینی(كارشناس و مشاور كسب و كار) و امیرحسین عرب پور(دانشجوی كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی)
مدیریت كسب و كار در حوزه فعالیتهای پژوهشی كارشناس: سهند غلامحسینی(كارشناس و مشاور كسب و كار)، امیرحسین عرب پور(دانشجوی كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی) و جواد بقایی(مدیر اجرایی موسسه پژوهشی دانش آموزی)
مدیریت كسب و كار در حوزه شركت های تبلیغاتی كارشناس: دكترحسین اشراقی(كارشناس و مشاور كسب و كار)، مصطفی بلادیان(فعال در بخش تبلیغات) و محمدعلی جم زاد(كارآفرین حوزه تبلیغات)
مدیریت كسب و كار در حوزه شركت های تبلیغاتی- قسمت دوم كارشناس: دكتر حسین اشراقی(كارشناس و مشاور كسب و كار)، محمدعلی جم زاد(كارآفرین حوزه تبلیغات) و مصطفی بلادیان(فعال در بخش تبلیغات)
مدیریت كسب و كار در حوزه شركت ها و كانون های تبلیغاتی- قسمت اول كارشناس: دكتر حسین اشراقی(كارشناس و مشاور كسب و كار)، محمدعلی جم زاد(كارآفرین حوزه تبلیغات) و مصطفی بلادیان(فعال در بخش تبلیغات)
مدیریت كسب و كار در صنعت ساختمان(معماری انرژی) كارشناس: پارسا پی سپار(معماری انرژی)، ابوالفضل پیشگر(كارشناس ارشد مدیریت اجرایی) و دكتر سید مصطفی هاشمی تبار(كارشناس مدیریت استراتژی، فروش و تمركز بر ساختمان)
مدیریت كسب و كار در حوزه انتشارات كارشناس: ابوالفضل حصاركی(كارآفرین و مدرس كسب و كار)، علی عنایتی فر(كارشناس ارشد MBA) و امیر نیكخواه(كارشناس مدیریت كسب و كار)
مدیریت كسب و كار در حوزه معماری انرژی كارشناس: پارسا پی سپار(معماری انرژی) و دكتر سیدمصطفی هاشمی تبار(كارشناس مدیریت كسب و كار در حوزه ساختمان)
مدیریت كسب و كارهای نوپا(استارت آپ خرید و فروش) كارشناس: محمدجواد بنازاده(كارشناس و مشاور كسب و كار)، وحید بذرافشان(كارآفرین) و امین نظری(كارشناس MBA)
مدیریت در كسب و كارهای نوپا(استارتاپ خرید و فروش) كارشناس: خانم نجمه باقدرت(كارشناس كسب و كار)، محمدجواد بنازاده(كارشناس و مشاور كسب و كار) و وحید بذرافشان(كارآفرین)
مدیریت در كسب و كار های نوپا؛ خرید و فروش استارت آپ- قسمت سوم كارشناس: وحید بذرافشان(كارآفرین)، محمدجواد بنازاده(كارشناس و مشاور كسب و كار)، امین نظری(كارشناس MBA) و نجمه باقدرت(كارشناس كسب و كار)
مدیریت در كسب و كارهای نوپا(استارت آپ خرید و فروش) كارشناس: علیرضا بذرافشان(كارآفرین)، محمدجواد بنازاده(كارشناس و مشاور مدیریت كسب و كار) و نجمه باقدرت(كارشناس كسب و كار)