تولید اپلیكیشن و نرم افزار های موبایل در تجارت الكترونیك كارشناس: سادینا آبایی(كارآفرین در حوزه تجارت الكترونیك)، دكتر محمدعلی خبیر(كارشناس صنعت) و مهندس آل داوود(كارشناس فضای مجازی)
موانع توسعه تجارت الكترونیك كارشناس:علی فیروز آبادی(رییس گروه بهبود فرایندهای كسب و كار وزارت اقتصاد و دارایی)، سیما نجفیان(كارشناس مدیریت فرهنگی) و مهندس حجت ا... مدیریان(كارشناس فناوری اطلاعات و شهر هوشمند)
حمایت از تولید ملی در تجارت الكترونیك كارشناس: مهندس مومن نسب (كارشناس تجارت گوشی و فضای مجازی) و مهندس جواد سعیدی(قائم مقام شركت جی ال ایكس)
دیجیتال ماركتینگ و بازار یكپارچه در تجارت الكترونیك كارشناس: مهندس علی فیروزی(رییس گروه بهبود كسب و كار و مطالعات وزارت اقتصاد) و خانم سیما نجفیان(كارشناس مدیریت فرهنگی و فضای مجازی)
دیجیتال ماركتینگ و بازار یكپارچه در تجارت الكترونیك كارشناس: مهندس علی فیروزی(رئیس گروه بهبود كسب و كار مطالعات وزارت اقتصاد) و خانم سیما نجفیان(كارشناس مدیریت فرهنگی و فضای مجازی)
ای- توریسم(گردشگری از طریق تجارت الكترونیك) كارشناس: مهندس فریبرز سفری(كارشناس آی تی و استاد دانشگاه در تجارت الكترونیك)
اشتغال زایی از طریق تجارت الكترونیك در استان های مختلف كشور كارشناس: دكتر براری(معاون حقوقی امور استان های وزیر اطلاعات)
نقش تجارت الكترونیك در اقتصاد فرهنگ كارشناس: دكتر فریبرز صفری(استاد دانشگاه در رشته تجارت الكترونیك و مدیریت بازرگانی)
زنجیره ارزش فضای مجازی در اقتصاد مقاومتی كارشناس: مهندس مجمدجواد مطهری شریف(دانشجوی دكترای كنترل و كارآفرین و پژوهشگر در فضای مجازی)
فروش اطلاعات شهروندان به كشورهای بیگانه از طریق فضای مجازی كارشناس: مهندس سیدعلیرضا آل داوود(كارشناس فضای مجازی)
توسعه دولت الكترویك در بخش خصوصی كارشناس: مهندس علی فلاح(رئیس دفاتر پیشخوان دولت الكترونیك) و مهندس امیر شجاعان(رئیس مركز توسعه و تجارت الكترونیك كشور)
تجارت الكترونیك و اقتصاد مقاومتی كارشناس: مهندس مومن نسب(كارشناس آی تی و فضای مجازی) و مهندس جلالی(كارشناس آی تی و فضای مجازی)
بررسی فرصت های سرمایه گذاری كسب و كار در حوزه IT، ICT كارشناس: مهندس طلایی(رئیس اتحادیه تولیدكنندگان و صادركنندگان نرم افزار وابسته به اتاق بازرگانی)