شكایت و رضایت مشتری از خرید امروزه علاقۀ بسیاری از محققان كه در زمینۀ رضایت مشتریان از پاسخگویی سازمان به شكایت آنها فعالیت می كنند، به بررسی رابطۀ بین رضایت از پاسخگویی به شكایت و حفظ مشتری یا خرید مجدد مشتری از سازمان تمركز پیدا كرده است. 1 سال پیش
نماهنگ | حق با مردم است حضرت آیتالله خامنهای: «در برخی از محصولات داخلی متأسّفانه شاهد این هستیم كه به كیفیّت توجّه نمیشود؛ این خیلی بد است. این همه حمایت در این طول این سالها از صنعت خودرو در كشور شده، [امّا] كیفیّت خودرو خوب نیست، مردم ناراضیاند. 2 سال پیش