روز از نو مشتری مداری یعنی تشخیص نیاز و خواسته مشتری متناسب با روز كارشناس: خانم فرانك جواهردشتی(مدرس دانشگاه) 6 سال پیش
روز از نو مهمترین چیزی كه مشتری را تبدیل به یك مشتری دائم میكند چیست؟ كارشناس: بهزاد رزمگیر(كارشناس كسب و كار) 6 سال پیش
رویش چگونه كالا و جنس فروشگاهمان متناسب با نیاز مشتری جور كنیم؟ كارشناس: مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) 6 سال پیش
رویش نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری CRM كارشناس: دكتر مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) 6 سال پیش
رویش مدل های سنجش رضایت مشتری كارشناس: دكتر مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) 6 سال پیش
رویش(زنده) تجربه مشتری كارشناس: مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) و حسن سیرانی(كارشناس مشاور بازاریابی) 5 سال پیش
رویش مدیریت دانش مشتری كارشناسان: دكتر پرویز درگی(رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران) و مجید برقی(كارشناس مجری و مشاور و سخنران مدیریت ارتباط با مشتری) 6 سال پیش
رویش مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه گردشگری – بوم گردی كارشناس: مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) و علی شادلو(كارشناس و مشاور حوزه گردشگری) 5 سال پیش
رویش خلق ارزش برای مشتری كارشناس:دكتر حسن سیرانی(كارشناس مشاور بازاریابی) و دكتر مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) 6 سال پیش
رویش سنجش رضایت مشتری در صنعت گردشگری كارشناس: دكتر مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) و علی شادلو(كارشناس و مشاور حوزه گردشگری) 5 سال پیش
رویش تجربه درون فروشگاهی- راهكارهای جذب مشتری در یك فروشگاه كارشناسان: دكتر حسن سیرانی(كارشناس و مشاور ارشد بازاریابی) و دكتر مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) 6 سال پیش
رویش شیوه های وفادارسازی مشتری كارشناس: دكتر مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) و دكتر حسن سیرانی(كارشناس و مشاور بازاریابی) 6 سال پیش
رویش(زنده) مدیریت ارتباط با مشتری با هدف صادرات كارشناس: مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) و سیدامین محمدی(كارآفرین در حوزه صایع دانش بنیان) 5 سال پیش
رویش سنجش رضایت مشتری در برخی از صنایع كارشناس: دكتر مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) و دكتر حسن سیرانی(كارشناس و مشاور بازاریابی) 5 سال پیش
رویش(تكرار) مدیریت دانش مشتری كارشناس: دكتر پرویز درگی(كارشناس بازارایابی) و دكتر مجید برقی(مشاور و سخنران مدیریت ارتباط با مشتری) 5 سال پیش
رویش(زنده) روش های مشتری مداری در كسب و كارهای بهداشتی و درمانی كارشناس: مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) و سیمین محمدزاده(جراح و دندانپزشك و مدیر یك كلینیك دندانپزشكی) 5 سال پیش
رویش(زنده) مهم ترین اصل مشتری مداری در كسب و كارهای سلامت محور كارشناس: مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) و خانم سیمین محمدزاده(جراح و دندانپزشك و مدیر یك كلینیك دندانپزشكی) 5 سال پیش
رویش(زنده) روش های خلاقانه ارتباط با مشتری كارشناس: مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) و محمدرضا ترابیان(مشاور منابع انسانی كسب و كار) 5 سال پیش
رویش(زنده) مهارت ها و شایستگی های كاركنانی كه با مشتری در ارتباط اند؟ كارشناس: مجید برقی(كارشناس و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری) و محمدرضا ترابیان(مشاور منابع انسانی كسب و كار) 5 سال پیش
آموزش صادرات(تكرار) مشتری مداری در بسته بندی كالا كارشناس: رضا نورایی(مشاور استراتژی بسته بندی) 6 سال پیش
آموزش صادرات(تكرار) مشتری مداری در بسته بندی كارشناس: رضا نورایی(مشاور استراتژی در بسته بندی) 6 سال پیش
حجره(تكرار) كسب رزق و روزی حلال- امانت داری در مراعات با مشتری- حجره سفال فروشی گفتگو با محمدعلی شریف زاده(سفالگر) 8 سال پیش
روز از نو(زنده) به نظر شما تشكلهای صنفی چطور باید هم حامی مشتری باشند هم حامی اعضای خودشون؟ كارشناس: عوض پور(دبیر كل اتاق اصناف) 7 سال پیش
رویش اخلاق حرفه ای در وفادارسازی مشتری كارشناس: دكتر مسلم خانی(كارشناس كارآفرینی) و خانم فرزانه(كارشناس ارشد كارآفرینی) 8 سال پیش
رویش(تكرار) اخلاق حرفه ای در وفادارسازی مشتری كارشناس: دكتر مسلم خانی(كارشناس كارآفرینی) و خانم فرزانه(كارشناس ارشد كارآفرینی) 8 سال پیش
كسب و كار اینترنتی طراحی سایت و تجربه كاربری مشتری كارشناس: محسن ارژنگ(كارشناس كسب و كار اینترنتی) 8 سال پیش
حرف تا عمل مشتری مداری گلوگاه صنعت بیمه در ایران كارشناس: علی اكبر اولیا(دبیركل سندیكای بیمه گران ایران) و غلامعلی ثبات(كارشناس بیمه) 8 سال پیش
حجره كسب رزق و روزی حلال- امانت داری در مراعات با مشتری- حجره سفال فروشی گفتگو با محمدعلی شریف زاده(سفالگر) 8 سال پیش
رویش مشتری مداری بر پایه مدیریت ارتباط با مشتریان كارشناس: دكتر علیرضا شریفی(مشاور مدیریت كسب و كار) 7 سال پیش
رویش مشتری مداری و روشهای نهادینه كردن آن كارشناس: دكتر حمید محمدی پور(كارشناس بازاریابی و مشاور كسب و كار) 6 سال پیش