رویش فرصت های اقتصادی حوزه لباس و پوشاك- تولیدی لباس كارشناس: خانم مهندس شكوه سادات علیزاده مقدم(كارشناس و مشاور در صنعت پوشاك) 6 سال پیش
رویش فرصت های اقتصادی حوزه لباس و پوشاك، فروش لباس كارشناس: مهندس شكوه سادات علیزاده مقدم(كارشناس و مشاور در صنعت پوشاك) 6 سال پیش
گنج و رنج(تكرار) تولید لباس كارشناس: خانم زهرا احمدی(تولید كننده موفق لباس و كیف چرم در استان اردبیل) 8 سال پیش
گنج و رنج(تكرار) تولید لباس كارشناس: خانم زهرا احمدی(تولیدكننده موفق لباس و كیف و چرم در استان اردبیل) 8 سال پیش
گنج و رنج تولید لباس كارشناس: خانم زهرا احمدی(تولید كننده موفق لباس و كیف و چرم در استان اردبیل) 8 سال پیش
گنج و رنج(تكرار) تولید لباس كارشناس: خانم زهرا احمدی(تولیدكننده موفق لباس و كیف و چرم در استان اردبیل) 8 سال پیش
گنج و رنج(تكرار) تولید لباس كارشناس: خانم زهرا احمدی(تولیدكننده موفق لباس و كیف چرم در استان اردبیل) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) حضور مد و لباس ایرانی در عرصه جهانی كارشناس: خانم شهلا یاری بخت(طراح لباس فعال در عرصه های بین المللی) و حمید قبادی دانا(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور) 6 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) حضور مد و لباس اسلامی ایرانی در عرصه های بین المللی كارشناس: خانم شهلا یاری بخت(طراح لباس فعال در بازارهای بین المللی) 6 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ حضور مد و لباس اسلامی ایرانی در عرصه های بین المللی كارشناس: شهلا یاری بخت(طراح لباس فعال در بازارهای بین المللی) 6 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) آسیب ها و چالش های مد و لباس كارشناس: خانم ضرغامی(طراح لباس) و محمدجواد صدق آمیز(مدیر مركز پژوهشهای اتحادیه صنف پوشاك) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ بررسی فرصت انقلاب اسلامی برای فعالان حوزه مد و لباس كارشناس: حمید قبادی دانا(دبیر كارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) 6 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ حضور مد و لباس ایرانی در عرصه جهانی كارشناس: خانم شهلا یاری بخت(طراح لباس فعال در عرصه های بین المللی) و حمید قبادی دانا(دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور) 6 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) حضور مد و لباس اسلامی ایرانی در عرصه های بین المللی كارشناس: خانم شهلا یاری بخت(طراح لباس فعال در بازارهای بین المللی) 6 سال پیش
كالای ایرانی(تكرار) معرفی ظرفیت های تولید و توان تولید با كیفیت لباس نوزاد كارشناس: محمد فرداسماعیل پور(تولیدكننده پوشاك نوزاد) و محمدرضا آقاپور علیشاهی(تولیدكننده لباس نوزاد) 5 سال پیش
كالای ایرانی(زنده) معرفی ظرفیت های تولید و توان تولید با كیفیت لباس نوزاد كارشناس: محمد فرداسماعیل پور(تولیدكننده پوشاك نوزاد) و محمدرضا آقاپور علیشاهی(تولیدكننده لباس نوزاد) 5 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) بررسی نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه هنر صنعت مد و لباس كارشناس: خانم صدیقه پاك بین(دبیر هفتمین جشنواره بین المللی فجر) و فواد معتمد(داور بخش مسابقه طراحی لباس) 6 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش پژوهش در رونق اقتصادی هنر صنعت مد و لباس كارشناس: محمدجواد صدق آمیز(فعال و پژوهشگر حوزه مد و لباس) و حسین راغفر(رئیس پژوهشكده مطالعات اقتصادی دانشگاه الزهرا) 5 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ نقش پژوهش در رونق اقتصادی هنر صنعت مد و لباس كارشناس: محمدجواد صدق آمیز(فعال و پژوهشگر حوزه مد و لباس) و حسین راغفر(رئیس پژوهشكده مطالعات اقتصادی دانشگاه الزهرا) 5 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش مد و لباس در اشتغال زایی كارشناس: دكتر محمدجواد صدیق(رئیس مركز پژوهش های اتحادیه صنف پوشاك) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) فرصتهای اقتصادی صنعت مد و لباس برای اشتغال زایی در كشور كارشناس: دكتر حمیدرضا توسلی(عضو هیات علمی دانشگاه هنر) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) فرصتهای اقتصادی صنعت مد و لباس برای اشتغال زایی در كشور كارشناس: دكتر حمیدرضا توسلی(عضو هیات علمی دانشگاه هنر) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش بازایابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش مد و لباس در اشتغال زایی كارشناس: دكتر محمدجواد صدیق(رئیس مركز پژوهش های اتحادیه صنف پوشاك) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش مد و لباس در اشتغال زایی كارشناس: دكتر محمدجواد صدیق(رئیس مركز پژوهش های اتحادیه صنف پوشاك) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش مد و لباس در اشتغال زایی كارشناس: دكتر محمدجواد صدیق(رئیس مركز پژوهش های اتحادیه صنف پوشاك) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ نقش مد و لباس در اشتغال زایی كارشناس: دكتر محمدجواد صدیق(رئیس مركز پژوهش های اتحادیه صنف پوشاك) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش بازایابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) 8 سال پیش