رویش معیارهای سنجش عملكرد تبلیغات در شبكه های اجتماعی كارشناس: علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 8 سال پیش
رویش معیار های سنجش عملكرد در تبلیغات در شبكه های اجتماعی كارشناس: علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 8 سال پیش
رویش تبلیغات در كسب و كارهای موفق جهان چگونه است؟ كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 8 سال پیش
رویش بسته بندی؛ شیوه ای برای تبلیغات تا یك كسب و كار گفت و گو با مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 8 سال پیش
رویش انواع خلاقیت ها در تبلیغات آنلاین كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 8 سال پیش
رویش تفاوت تبلیغات با بازاریابی چیست؟ كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش بازایابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) 9 سال پیش
رویش(زنده) تبلیغات در كسب و كار اینترنتی كارشناس: دكتر پیمان فرشچی (كارشناس بازاریابی و فروش) 9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش بازایابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) 9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر) و دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) 9 سال پیش
كالای ایرانی(زنده) نقش تبلیغات در حمایت و فروش كالای ایرانی تولیدكنندگان و روسای اتحادیه های تولیدی كشور 9 سال پیش
كالای ایرانی(تكرار) نقش تبلیغات در حمایت و فروش كالای ایرانی تولیدكنندگان و روسای اتحادیه های تولیدی كشور 9 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش و جایگاه تبلیغات بازی های رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش و جایگاه تبلیغات بازیهای رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟ كارشناس: خانم پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر)، دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) و محمدجواد صدق آمیز(رئیس مركز پژوهشهای اتحادیه صنف پوشاك) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش و جایگاه تبلیغات بازیهای رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری) 8 سال پیش
رویش(زنده) تبلیغات برای كسب و كارهای نوپا كارشناس: دكتر برزو پورعبدالهیان(عضو هیئت علی دانشگاه آزاد) و دكتر امیر اخلاصی(عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) 9 سال پیش
رویش(زنده) تبلیغات برای كارآفرینان كارشناس: دكتر محمود محمدیان(عضو هیات علمی دانشگاه علامه) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش و جایگاه تبلیغات بازی های رایانه ای در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازی های رایانه ای) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟ كارشناس: خانم پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ نقش و جایگاه تبلیغات بازیهای رایانه ایی در رونق تولید و درآمدزایی این حوزه كارشناس: محمد میرزایی(عضو هیات مدیره بنیاد ملی بازیهای رایانه ایی) و حمزه آزاد(مدیرعامل یك شركت بازی ساز) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟ كارشناس: پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت مد و لباس كارشناس: روح الله باقرزاده(عضو هیئت علمی دانشگاه امیركبیر)، دكتر شهریار شفیعی(رئیس هیات مدیره آكادمی برند ایران) و محمدجواد صدق آمیز(رئیس مركز پژوهشهای اتحادیه صنف پوشاك) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) نقش تبلیغات و بازاریابی به عنوان یكی از عناصر تاثیرگذار در اقتصاد تئاتر كارشناس: حامد زارعان(كارگردان و نویسنده در حوزه تئاتر) و شهرام كرمی(رئیس هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) بازاریابی و تبلیغات در توسعه صنعت گردشگری چه نقشی دارند؟ كارشناس: خانم پرستو فخاریان(دبیر سرویس گردشگری روزنامه دنیای اقتصاد) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) تاثیر بازاریابی و تبلیغات در ارتقاء جایگاه موزه ها كارشناس: یوسف منصورزاده(رئیس مركز آموزش عالی میراث فرهنگی) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ تاثیر بازاریابی و تبلیغات در ارتقاء جایگاه موزه ها كارشناس: یوسف منصورزاده(رئیس مركز آموزش عالی میراث فرهنگی) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) تاثیر بازاریابی و تبلیغات در ارتقاء جایگاه حوزه ها كارشناس: یوسف منصورزاده(رئیس مركز آموزش عالی میراث فرهنگی) 8 سال پیش
روز از نو(زنده) اگر شما فروشنده كالا و خدمات باشید، ترجیح میدهید برای تبلیغات از چه روشی استفاده كنیند؟ كارشناس: مهندس عدالت(كارشناس بازاریابی اینترنتی) 8 سال پیش
ایستگاه نود و هشت(زنده) در دنیای اطلاعات امروز چه جوری میشود درگیر تبلیغات نادرست و واهی نشد؟ كارشناس: محمدرضا حسن بیگی(كارشناس فرهنگ عامه) و مهدی عدالت(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) تاثیر بازاریابی و تبلیغات در ارتقاء جایگاه حوزه ها كارشناس: یوسف منصورزاده(رئیس مركز آموزش عالی میراث فرهنگی) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) تاثیر بازاریابی و تبلیغات در ارتقاء جایگاه موزه ها كارشناس: یوسف منصورزاده(رئیس مركز آموزش عالی میراث فرهنگی) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) بررسی نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه هنر و صنعت مد كارشناس: خانم صدیقه پاك نیت(دبیر هفتمین دوره جشنواره بین المللی فجر) و فواد معتمد(داور بخش مسابقه طراحی لباس) 7 سال پیش
روز از نو(زنده) نقش موثر تبلیغات در بازار كارشناس: خانم دكتر ندا مفاخری(كارشناس حوزه كسب و كار) 8 سال پیش
روز از نو(زنده) انواع بازاریابی و تبلیغات آن كارشناس: مهدی عدالت(مدرس فروش و بازاریابی اینترنتی) و خانم دكتر فرانك جواهردشتی(كارشناس بازاریابی اینترنتی) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) تاثیر بازاریابی و تبلیغات در ارتقاء جایگاه موزه ها كارشناس: یوسف منصورزاده(رئیس مركز آموزش عالی میراث فرهنگی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) بررسی نقش بازاریابی و تبلیغات در توسعه هنر صنعت مد و لباس كارشناس: خانم صدیقه پاك بین(دبیر هفتمین جشنواره بین المللی فجر) و فواد معتمد(داور بخش مسابقه طراحی لباس) 7 سال پیش
ایستگاه نود و هشت(تكرار) در دنیای اطلاعات امروز چه جوری میشود درگیر تبلیغات نادرست و واهی نشد؟ كارشناس: محمدرضا حسن بیگی(كارشناس فرهنگ عامه) و مهدی عدالت(كارشناس بازاریابی) 7 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) تاثیر بازاریابی و تبلیغات در ارتقاء جایگاه موزه ها كارشناس: یوسف منصورزاده(رئیس مركز آموزش عالی میراث فرهنگی) 7 سال پیش
رویش انواع راههای تبلیغات متناسب با مخاطب كارشناس: استاد پرویز درگی(مشاور، محقق و مدرس بازاریابی) 8 سال پیش