روز از نو(زنده) انواع بازاریابی و تبلیغات آن كارشناس: مهدی عدالت(مدرس فروش و بازاریابی اینترنتی) و خانم دكتر فرانك جواهردشتی(كارشناس بازاریابی اینترنتی) 8 سال پیش
رویش(زنده) بازاریابی مستقیم در كسب و كارهای نوپا كارشناس: دكترسالار معینی كرمانشاهی(كارشناس بازاریابی و فروش) 9 سال پیش
رویش مهارت های فردی لازم برای بازاریابی و فروش گفت و گو با استاد پرویز درگی(مشاور، محقق و مدرس بازاریابی) 8 سال پیش
رویش شبكه های اجتماعی و بكارگیری آن ها در دنیای بازاریابی كارشناس:مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 8 سال پیش
اقتصاد مجازی(تكرار) فرصت های كسب و كار در بازاریابی دیجیتال كارشناس: ناصر پاشاپور(كارآفرین و فعال حوزه بازاریابی) 8 سال پیش
رویش شیوه های نوین بازاریابی و آسیب شناسی آن كارشناس: دكتر شهریار شفیعی(كارشناس و مشاور بازاریابی) 7 سال پیش
رویش تفاوت تبلیغات با بازاریابی چیست؟ كارشناس: مهندس علی محمدی(كارشناس تبلیغات و بازاریابی) 7 سال پیش
تدبیر مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت دوم كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) 7 سال پیش
تدبیر مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ (بازاریابی)- قسمت سوم كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) 7 سال پیش
تدبیر مدیریت كسب و كار در حوزه فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت پنجم كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، دكتر حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) و ابراهیم شریفی(دانشجوی كارشناسی ارشد بازرگانی) 7 سال پیش
خانه تا كارخانه تاثیر بازاریابی دیجیتال بر روی صنایع كوچك كارشناس: سیدعلیرضا مجاهدی نسب(مشاور مدیریت كسب و كارهای الكترونیكی) و مهدی عدالت(كارشناس بازاریابی دیجیتال) 6 سال پیش
تدبیر(تكرار) مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت اول كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) 6 سال پیش
تدبیر(تكرار) مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ (بازاریابی)- قسمت سوم كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) 6 سال پیش
تدبیر مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ (بازاریابی)- قسمت اول كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) 7 سال پیش
خانه تا كارخانه فرصت ها و تهدید هایی كه بازاریابی دیجیتال برای صنایع كوچك بوجود می آورند كارشناس: سیدعلیرضا مجاهدی نسب(مشاور مدیریت كسب و كارهای الكترونیكی) و مهدی عدالت(كارشناس بازاریابی دیجیتال) 6 سال پیش
تدبیر(تكرار) مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ(بازاریابی) كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، دكتر حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) و محمدامین رشیدی(دانشجوی كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی) 6 سال پیش
تدبیر مدیریت كسب و كار در صنعت ابزار فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت چهارم كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، دكتر حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) و ابراهیم شریفی(دانشجوی كارشناسی ارشد بازرگانی) 7 سال پیش
رویش اصول بازاریابی بین بنگاهی كارشناس: محمدحسین مهریزدان(استاد كسب و كار و مشاور بازاریابی و فروش و برندینگ) 6 سال پیش
آموزش صادرات(تكرار) مدیریت بازاریابی و بین المللی كارشناس: دكتر هرمز مهرانی(عضو هیئت علمی دانشگاه و عضو موسسان انجمن علمی بازاریابی ایران) 7 سال پیش
تدبیر(تكرار) مدیریت كسب و كار در صنعت فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت دوم كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، امین عدالتخواه(روانشناس، كارآفرین و مدیر مركز مشاوره روانشناسی) و حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) 6 سال پیش
تدبیر(تكرار) مدیریت كسب و كار در حوزه فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت پنجم كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، دكتر حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) و ابراهیم شریفی(دانشجوی كارشناسی ارشد بازرگانی) 6 سال پیش
تدبیر(تكرار) مدیریت كسب و كار در حوزه فروش و ماركتینگ(بازاریابی)- قسمت پنجم كارشناس: علیرضا جعفری(كارآفرین و مدیر فروش و بازاریابی شبكه ای)، دكتر حسین اكبری(كارشناس و مشاور بازاریابی، ماركتینگ و توسعه فروش) و ابراهیم شریفی(دانشجوی كارشناسی ارشد بازرگانی) 6 سال پیش
ارز و مرز روشهای بازاریابی صارداتی در كشور پاكستان كارشناس: عباسعلی هادیزاده(مدیر بازاریابی صادرات لاستیك بارز)، امیر نیكخواه(مدرس و مشاور صادرات) 5 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی) 8 سال پیش
اقتصاد حوالی فرهنگ(تكرار) جایگاه بازاریابی در صنعت مد و لباس كشور كارشناس: مهدی محمودی(رییس انجمن موسسات مد و لباس كشور) و میلاد حبیب اللهی(كارآفرین و كارشناس بازاریابی) 8 سال پیش