برنامه "دكتر كتاب"، پنجشنبه 25 آذر ماه به روش های شناخت مشتری در كسب و كار اختصاص خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ آیا شما مشتریان خود را به خوبی می شناسید؟ از چه راه هایی برای شناخت بهتر مشتریانتان استفاده می كنید؟ یكی از عوامل مهم سودآوری شركت های تجاری، ارائه محصولات و خدماتی می باشد كه كاربران به آن نیاز و علاقه دارند. بنابراین شركت های باید به گونه ای از علاقمندی ها و ذهنیت مشتریان خود مطلع شوند. رسیدن به دیدگاهی مشخص از ذهنیت و ترجیحات مشتریان كار بسیار پیچیده ای می باشد، اما می توان با استفاده از اطلاعات ناشی از اجرای درست فرایندها و تمركز بر روی داده های كلیدی، به این دیدگاه تا حدودی دست پیدا كرد.
در این برنامه به معرفی كتاب گفتگو با مردم اثر گیف كنستابل خواهیم پرداخت.
"دكتر كتاب" كاری از گروه كشاورزی به تهیه كنندگی علی دهقانزاده شنبه الی پنج شنبه ساعت 08:50 از شبكه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.