دكتر كتاب "شنبه الی پنجشنبه" از ساعت 09:20 به مدت 5 دقیقه

رادیو اقتصاد

دكتر كتاب

برنامه "دكتر كتاب" روش های موثر در برخورد با مشتری

برنامه "دكتر كتاب"، سه شنبه 7 تیر ماه به موضوع روش های موثر در برخورد با مشتری می پردازد.

1401/04/07
|
07:38

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ از دلایل عمده‌ی از دست دادن یك مشتری، برخورد نادرستی است كه با او می‌شود. نتیجه‌ی بی‌تفاوتی در برخورد با مشتری، از دست دادن اوست. مشتریان، نحوه‌ی برخورد شما را به خاطر می‌سپارند و این روزها به كمك فیسبوك، اینستاگرام و دیگر ابزار ارتباط جمعی، تجربیات‌شان را با دیگران به اشتراك می‌گذارند. پس، داشتن یك فروشنده یا كارمند بی‌تفاوت كافی است تا نه تنها یك فرد، بلكه جمعی از اطرافیان او، برای همیشه، تصویر بدی از خدمات یا محصولات شما، در ذهن‌شان ثبت كنند.

در این برنامه با معرفی كتاب تمركز بر مشتری اثر سمیه محمدی و مریم شهبازی در خدمت شما خواهیم بود.

"دكتر كتاب" كاری از گروه كشاورزی به تهیه كنندگی علی دهقانزاده شنبه الی پنج شنبه ساعت 08:50 از شبكه رادیویی اقتصاد به روی آنتن می رود.

دسترسی سریع
دكتر كتاب