برنامه «شب آفتابی» سه شنبه 14 مرداد، به موضوع شناخت موقعیتهای مكانی و زمانی مناسب برندینگ می پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد، برندینگ مكان در حقیقت نوعی استراتژی بازاریابی است كه هدف آن توسعه شهر از جنبههای مختلف به ویژه اقتصادی است. به عبارتی با برندینگ مكان امكان ایجاد هویت منحصر به فرد برای شهر، استان یا كشور خاصی میتوان به وجود آورد.
در برندسازی مكان اهداف میتواند متفاوت باشد؛ جذب بازدیدكننده، جذب سرمایه گذاران و ایجاد مشاغل جدید، جذب افراد مختلف برای توسعه شهر، حمایت از پروژههای شهری یا تشویق مردم محلی برای تغییر در فرهنگ یا همكاری در توسعه شهر.
در این برنامه میهمانان در خصوص شناخت موقعیتهای مكانی و زمانی مناسب برندینگ مطالبی را بیان می كنند.
برنامه «شب آفتابی» كاری از گروه «كارآفرینی و كسبوكار» كه روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت 22:05 و به مدت 55 دقیقه از شبكه رادیویی اقتصاد پخش میشود.