محور برنامه «شب آفتابی» دوشنبه 25 اردیبهشت، به سراغ بازاریابی و فروش راهبردهای بازاریابی می رود.
به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد، تعیین راهبردهای بازاریابی یكی از بخش های طرح كسب وكار است كه برنامه كلی یك كسب وكار برای پیدا كردن و جذب مشتری را مشخص می كند. بعضی اوقات راهبردهای بازاریابی با طرح كسب وكار اشتباه گرفته می شود، اما این دو كاملاً متفاوت هستند. برنامه راهبردی بازاریابی بر آن چیزهایی كه می خواهید از طریق بازاریابی برای كسب وكارتان به دست بیاورید تمركز می كند، درحالی كه طرح كسب وكار جزییات رسیدن به این اهداف را مشخص می كند.
در این برنامه، میهمانان به تشریح موضوع بازاریابی و فروش راهبردهای بازاریابی خواهد بود.
برنامه «شب آفتابی» كاری از گروه «كارآفرینی و كسبوكار» به تهیهكنندگی خانم «نازنین كتابچی» و آقای «اسماعیل علی پناه» و گویندگی خانم «فاطمه شعبانی» و خانم «نوشین تاجداری» است كه در روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت 22:05 و به مدت 55 دقیقه از شبكه رادیویی اقتصاد پخش میشود.