برنامه "قیصریه"، پنجشنبه 28 مهر ماه روند تصمیم گیری و تقلید مشتریان ایرانی در بازار را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.
به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد؛ فرایند خرید مشتری ممكن است سخت و مرموز به نظر برسد؛ اما نترسید، همهی مشتریان در فرایند تصمیمگیری برای خرید و برای انتخاب محصول و خدمات مناسب، مراحل سادهای را طی میكنند. مثلاً به معیارهای تصمیم گیری خودتان برای خرید فكر كنید؛ مخصوصاً اگر بحث خرید وسایل بزرگ و گران (مثل ماشین) در میان باشد. اول به نیازهایتان توجه میكنید، بعد تحقیق كرده و بدون اینكه بیگدار به آب بزنید، همهی گزینهها را با هم مقایسه میكنید؛ و بعد هم مدام به شك میافتید كه آیا تصمیم درستی گرفته اید یا نه.
در این برنامه كارشناسان در مورد روند تصمیم گیری و تقلید مشتریان ایرانی در بازار صحبت می كنند.
برنامه "قیصریه" كاری از گروه اقتصاد و جامعه به تهیه كنندگی حسین سلطانی پنج شنبه از ساعت 10:00 به مدت 50 دقیقه پخش می شود.